معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

نیروهای خدماتی، از ارکان اساسی خدمت رسانی به بیماران هستند

روز 12  اردیبهشت 1398 و در آیین گرامیداشت روز کارگر، در مرکز آموزشی - درمانی بوعلی سینا قزوین، دکتر محمدعلی معصومی فر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گفت: با توجه به تیمی بودن کار درمان، یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به بیماران، کارگران هستند.

ایشان با بیان این که همکاران نیروی خدمات در واحدهای مختلف، زحمات زیادی را متحمل می شوند، روز کارگر را بهانه ای برای قدردانی از زحمات و تلاش های آنان عنوان کرد.

دکتر سید سعید فرزام، رئیس مرکز آموزشی - درمانی بوعلی سینا هم با اشاره به اهمیت کار خدمات در بیمارستان، از زحمات تمامی کارگران در واحدهای مختلف قدردانی کرد.

در این مراسم که  با استقبال گسترده کارکنان خدماتی مرکز همراه بود، حضور مسؤولان ستادی دانشگاه و مرکز، نشان از اهمیت دادن به کارکنان حوزه خدماتی بود. اجرای نمایش تئاتر طنز، مسابقه حضوری و اجرای موسیقی زنده، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

گفتنی است تا آخرین لحظه پایان جشن هیچ صندلی خالی نشد و شاد بودن در تک تک افراد به خوبی دیده می‌شد که این خود گواهی بر رضایت آنان از برنامه بود. در پایان هم از کارگران نمونه در بخش های درمانی، فضای سبز، خدمات و آشپزخانه قدردانی شد و به رسم یادبود لوح و  هدایایی به آنان اهدا شد.

همکاری مرکز تصویر برداری سهند، شرکت تغذیه سالم، شرکت سبز شهر سپهر آفرین، شرکت طالقانی با مسؤولان و همکاران مرکز در برگزاری جشن، یک روز به یاد ماندنی را برای کارکنان خدماتی رقم زد.

بيشتر