رضایتمندی مردم ثلاث باباجانی کرمانشاه از خدمات خوب دانشگاه علوم پزشکی قزوین

1396/8/29 دوشنبه

در بازدید محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمارستان صحرایی دانشگاه در ثلاث باباجانی کرمانشاه و عیادت ایشان از بیماران بستری در آن، بیماران و مردم این شهر ضمن ابراز رضایتمندی کامل از نحوه خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بابت زحمات بی شائبه و شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه ای داشتند.
ارداقیان، در این رابطه گفت: میزان مراجعین حادثه دیده به مروز زمان کمتر شده است، ولی میزان بیماران سرپایی برای درمان سرما خوردگی های فصلی و مراقبت های بعد از حادثه ، بیشتر شده است. ایشان افزود که با توجه به اینکه در روزهای اول پس از زلزله، بسیاری از مصدومان در اثر شوک حادثه متوجه صدمات شکستگی در خود نشدند، پس از چند روز شاهد افزایش مراجعه این دسته از بیماران به بیمارستان صحرایی بودیم که درمان شدند.
 
پذیرش نزدیک به 1500 بیمار یا مصدوم
علی رسول زاده، مدیر بیمارستان صحرایی هم گزارش خود درباره اقدامات درمانی بیمارستان صحرایی، به مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: تعداد 1486 مراجعه کننده از روز اول مستقر شدن بیمارستان صحرایی تا روز 27 آبان 96 پذیرش شده اند که 229 مورد تروما، تعداد 273 مورد داخلی، تعداد 593 مورد فصلی و تعداد 391 مورد نیز سایر موارد بوده است.
ایشان با اشاره به اینکه از تعداد 1062 مورد معاینه، تعداد 15 مورد ارجاع داده شد و 29 جراحی موفق نیز در اتاق عمل بیمارستان صحرایی انجام شده است، گچ گیری و آتل بندی را 40 مورد عنوان کرد.
یادآور می شود، بیماران و مردم منطقه زلزله ثلاث باباجانی کرمانشاه در مصاحبه با سید حسن موسوی، کارشناس روابط عمومی اعزامی به این منطقه، اظهار کردند که زلزله، شرمنده محبت ملت شد و اخلاق به حد اعلاء رسید.
به گفته آنان، مستقر شدن بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، باعث زنده شدن و شکوفا شدن امید در چشمانی شد که نگران، به دنبال پناهگاهی برای کاستن آلام بودند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر